Post Reply  Post Thread 

PERKASA DANA SYAQAH LE300
Author Message
hurul_lia
Ahli Baru
**


Posts: 59
Group: Registered
Joined: 2007-12-26
Status: Offline
Reputation:
Post: #1
PERKASA DANA SYAQAH LE300


Assalammualaikum warahmatullahhi barakatuh.
Kepada semua ahli BKPJM,Unit Kebajikan dan Tabung Derma BKPJM menyeru agar kita sama-sama memperkasakan dana syaqah PMRAM bagi merealisasikan sasaran PMRAM membeli satu imarah pada tahun ini.

Tujuan PMRAM mewujudkan imarah ini adalah untuk memudahkan urusan kepejabatan dan kebajikan ahli disamping dapat menjimatkan kos perbelanjaan dan memudahkan PMRAM mengadakan program-program ahli tanpa melibatkan kos sewa penempatan.
Kami sangat mengalu-alukan ahli dalam mencapai sasaran ini untuk menjamin masa depan PMRAM dan hak mahasiswa Al-azhar di bumi Mesir ini.
Sumbangan boleh dibuat melalui unit kami atau terus kepada unit dana syaqah PMRAM.

Sumbangan anda amat kami galakkan,sekian terima kasih.

09-06-17 06:06:41
Send the author an email Send the author a private message Find all posts by this author Quote this message in a reply
usul_cairo
Ahli Baru
**


Posts: 37
Group: Registered
Joined: 2007-12-26
Status: Offline
Reputation:
Post: #2
Toungue  RE: PERKASA DANA SYAQAH LE300

syabas UKTD..
katakan "Nak Sumbang Untuk PMRAM"..atau "Nak Syaqah PMRAAM".. (saje je slogan walaupun bukan slogan PMRAM) hehe..

cume boleh tak UKTD jelaskan mcmne cara nak sumbang tu? ada prosedur ke? skim ke sebulan brape ke?

maaf la ye..bukan x tau..
cume hari ni, ambo memandang dgn lensa org awam atau ahli yg belum tahu maklumat..x salah kan?? java script:addsmilie(':P');

09-06-18 08:06:01
Send the author an email Send the author a private message Find all posts by this author Quote this message in a reply
Admin
Administrator
*******


Posts: 168
Group: Administrators
Joined: 2007-12-26
Status: Offline
Reputation:
Post: #3
RE: PERKASA DANA SYAQAH LE300

Derma-derma! Jangan tak derma! Kalau derma dapat pahala, kalau tak derma tak dapat apa-apa! ngeee


09-06-28 08:06:37
Send the author an email Send the author a private message Visit authors website Find all posts by this author Quote this message in a reply
hurul_lia
Ahli Baru
**


Posts: 59
Group: Registered
Joined: 2007-12-26
Status: Offline
Reputation:
Post: #4
RE: PERKASA DANA SYAQAH LE300

Buat pengetahuan semua..

sebelum ini unit tabung derma telah mengagihkan dokumen dana syaqah kepada semua ahli-ahli johor dikaherah..di muhafazah boleh dptkan di dpm masing2..
isilah mengikut item yang dikehendaki..mekanisma pembayaran dalam dokumen itu ader 4:

1.sumbang terus mengikut jumlah LE300
2.sumbang beransur-ansur selama 3bulan sahaja
3.sumbangan beransur-ansur juga sehingga akhir tahun sesi ini
4.tidak berkemampuan (atau derma sekadar termampu)


anda boleh memilih mana2 bentuk sumbangan diatas..
dokumen itu hendaklah disahkan dan ditandatangani oleh penyumbang itu sendiri dan....
sumbangan boleh dibuat pada bila2 mase sahaja....pada unit kebajikan atau terus kepada unit kebajikan PMRAM...
sekiranya ade yg tak dpt lagi dokumen tu bolehlah dptkannya di pejabat BKPJM di Hayu Thamin KAHERAH.

nak sumbang tapi tak de borang??
TAKPER2 jgn buang mase!!!!!
berikan sahaja nama dan jumlah sumbangan anda dgn ikhlas kpd unit kami...:)takderhal lah...

nak derma lebih le300!!..1000??? atau terus nak beri satu imarah utk PMRAM??!!!!
AHLAN WASAHLAN...lagi kami alu-alukan.....


kami tidak menerima bentuk2 sumbangan berbentuk kad kredit atau derma secare online yer...:)

itu sahaja malkluman
sekian.....


09-07-17 07:07:32
Send the author an email Send the author a private message Find all posts by this author Quote this message in a reply

Post Reply  Post Thread 

View a Printable Version
Send this Thread to a Friend
Subscribe to this Thread | Add Thread to Favorites
Rate This Thread:

Forum Jump: